Selamat Datang

Wednesday, June 30, 2010

Hari Koperasi Peringkat Sekolah 2010

SMK.Kuala Telemong; 1 Julai 2010: Sambutan Hari koperasi telah diadakan pada peringkat SMK.Kuala Telemong. Majlis perasmian diadakan di dataran perhimpunan sekolah bermula pukul 7.30 pagi oleh Pengetua, Tn.Hj.Rasid Ngah.
Pada majlis ini juga, beberapa orang pelajar telah terpilih sebagai pengguna koperasi yang setia dan menerima hadiah daripada koperasi sekolah. Nyanyian lagu koperasi dan perutusan juga disampaikan dalam majlis ini. Seterusnya, acara lain yang diadakan pada sambutan ini adalah seperti pameran oleh PTPL, gerai jualan dan pertandingan yang disertai oleh pelajar. Sambutan ini akan berterusan sehingga pukul 5.oo petang. Ibubapa pelajar juga dijemput sama menyertai acara yang telah diadakan ini.
Guru Koperasi sekolah, Pn.Fatimah Mohamad berkata, sambutan Hari Koperasi Peringkat sekolah diadakan pada setiap tahun tetapi pada tahun ini sambutannya lebih besar dan lama iaitu sehingga waktu petang. Sambutan pelajar juga agak memberansangkan dengan hasil jualan dari setiap gerai bertambah. Beliau juga berharap pada tahun-tahun akan datang, sambutan seperti ini dapat diteruskan. Cadangan beliau disokong oleh Cik NorAzila Mohamad, setiausaha koperasi sekolah dan berharap lebih banyak aktiviti diadakan untuk pelajar dan juga guru.

No comments: